envelope confware@akademiai.hu phone +3620 349 0827

Support, terméktámogatás

eSupport Center és élő támogatás az elégedett ügyfelekért

Nem csak egy nagyon jó online rendszert biztosítunk, de hatékonyan segítjük a szervezők munkáját is, erről ügyfeleink pozitív visszajelzései tanúskodnak. Sok éves ügyfélkapcsolatokkal rendelkezünk, de minden nap megdolgozunk ezért a bizalomért.

Jellemzők és előnyök

  • Hibajegy kezelő eSupport Center (e-mail alapú hibakezelés és kommunikáció, tudásbázis)
  • Hibajelentés esetén a beavatkozás/javítás órákon belül megindul/megvalósul
  • Automatikus hibajegy visszaigazolás, folyamatos hibajegy követés
  • A jelentkezői kezelési problémákra/hibákra adott válaszok megjelennek eSupport anyagaiban
  • Az eSupport Centerbe regisztrált partnereink részére online tudásbázis anyagokat biztosítunk
  • A rendszer fejlesztési újdonságai megjelennnek a tudásbázisban
  • Letölthető PDF alapú felhasználói kézikönyvek
  • Időszakos hírlevelek regisztrált ügyfeleink részére a szolgáltatással kapcsolatos információkról
  • Havidíj alapú személyes Premium support lehetőséget is biztosítunk (telefon, Skype, Zoom)

Miért fontosak ezek a tulajdonságok?

  • A Helpdesk rendszerünk nyilvános anyagai segítségével a résztvevők is tájékozódhatnak
  • A hibajegy alapú bejelentések, információkérések állapota folyamatosan nyomon követhető
  • Az új válaszok/megoldások időről-időre bekerülnek a Tudásbázis és a Hibakezelő anyagok közé
  • Nincs magára hagyva a kérdések megoldása tekintetében, számíthat folyamatos segítségünkre
  • A résztvevők magas szintű kiszolgálása növeli a szervező jó hírét és további megrendeléseket generál