why

Hirtelen sürgőssé vált az online regisztráció?

A ConfWare online egy kipróbált webszolgáltatás, sok referenciával.
Ha most megrendeli, 48 óra múlva használhatja!

Kipróbálná a rendszert éles használat előtt?

Igényeljen demo hozzáférést!
Felhasználó oldali demo rendszer hozzáférési lehetőség az összes lényeges funkcióval.

Miért a ConfWare?

 

Mi a Molcomp-nál 15 éve dolgozunk konferenciaszervezők rendezvényinformatikai partnereként. Célunk kezdettől az volt és most is az, hogy egy olyan komplex informatikai megoldással segítsük az Önök szervező munkáját, amely költségkímélő, hatékony és nagymértékben automatizált megoldást nyújt a rendezvényszervezés lehető legtöbb részfeladatára. Pontosan tudtuk, hogy mit szükséges nyújtani ezen a piacon, összegyűjtöttük minden tudásunkat, tapasztalatunkat és ügyfél-visszajelzésünket egy olyan platform kialakításához, amilyen az átfogó tudású és felhasználóbarát ConfWare online regisztrációs és menedzsment webszolgáltatás. Ismerje meg, olvassa el az üzletág meghatározó résztvevőinek véleményét szolgáltatásunkról és legyen használata által még sikeresebb konferenciaszervező!


Miért a ConfWare legyen az Ön konferenciaszervezést támogató online szoftvere?

  • Mert átfogó megoldást kínál Önnek a szervezéssel kapcsolatos teendők döntő többségére, rendezvény mérettől és az igényelt szolgáltatások komplexitásától függetlenül.
  • Mert a magyar rendezvénypiac meghatározó webszolgáltatása összetettsége és hatékonysága révén, melyet megfizethető áron használhat.
  • Mert innovatív fejlesztéseink és ügyfeleinktől kapott visszajelzéseink felhasználása által szolgáltatás-választéka folyamatosan növekszik, használhatósága egyre kifinomúltabb. 
  • Mert domináns PCO-k folyamatos partnersége mutatja a hitelességünket és a szolgáltatásunk minősége iránti bizalmat, amely Önt is még meghatározóbb piaci pozícióhoz segítheti


Mert mit tud a ConfWare?

  • Internet alapú rendszer, folyamatosan (24/7) elérhető. Az Admin Center-be belépve Ön vagy kollégái mindig a napra kész állapotot látják.
  • SaaS (Software as a Service) megoldás, a szolgáltató üzemelteti, IT beruházásmentesen használható, Önöknél csak szélessávú Internet elérés és web böngésző szükséges (és elégséges) a használathoz.
  • Felhasználó kezelés: a jelentkezők többszöri belépéssel használhatják a rendszert (törlés, módosítás, kiegészítés), ami felszabadultabb használatot és nagyobb jelentkezőszámot biztosít (nem kell azonnal mindenről dönteni és nyilatkozni...).
  • Korlátlan számú jelentkező, előadás, prezentációs típus, tudományos szekció, szálláshely, szobatípus, társasági program, regisztrációs kategória kezelése a rendszerben.
  • Magyar/angol nyelvű felület, résztvevői kategóriák megadásának lehetősége, akár eltérő szolgáltatás-választékkal, nyelvvel és pénznemmel.
  • Online marketing és kommunikáció: automatikus visszaigazoló e-mailek, a különböző célcsoportoknak küldhető perszonalizált körlevelek, emlékeztetők/értesítések, előadás bírálati eredményekről történő kiértesítés.
  • Minden egy rendszerben: regisztráció, előadás kezelés és bírálat, szállás, programok, étkezés, transzfer, fizetés. Kényelmes, gyors és egyszerűen követhető, mind a jelentkezőknek, mind a szervezőknek.
  • A rendszer beépített szolgáltatásként kínálja a kártyás fizetést több fizetési átjárón keresztül (CIB Bank eCommerce, K&H Bank, OTP Bank, SimplePay, PayPal, WireCard). További átjárók kiépítése folyamatban.
  • Beépített segítségek a pénzügyi monitorozáshoz és a számviteli munkához. PDF alapú pro-forma számla (díjbekérő) készítés, számlázási adatok exportja különböző számlázási rendszerek felé, valós időben generált kimutatások a befizetésekről, e-Számla készítési lehetőség.
  • Költséghatékony, sok élőmunkát és járulékos szervezési költséget takarít meg. Magas ROI, „Pay as you go” konstrukció, a rendezvény költségvetésének néhány százalékából kigazdálkodható. Többet takarít meg, mint amennyibe kerül…
  • Folyamatos innováció, fejlesztés. Ön mindig a legkorszerűbb szolgáltatásunkat kapja. Szükség esetén egyedi fejlesztés is lehetséges az egyedi igények megvalósításához.
  • Professzionális eSupport Center helpdesk szolgáltatás a szervezők felé: e-mail alapú hibajegy rendszer azonnali visszaigazolással és hibajegy követéssel, online tudásbázis, hibakereső, letölthető támogatási anyagok.
  • Minden kapcsolat az Interneten 128 bites SSL titkosítással épül fel, nyilvános biztonsági tanúsítvánnyal, melyet elismert tanúsítványszolgáltató hitelesített.
  • Nagyfokú elérési és adatbiztonság, melyet minőségi tárhelyszolgáltató szavatol (RackForest).

 


Reméljük, hogy felkeltettük szakmai érdeklődését... Amennyiben igen,
kérjen demo rendszer hozzáférést, és/vagy kérje ajánlatunkat!


A mi célunk és küldetésünk valósul meg az által, ha a ConfWare használata révén
Ön még eredményesebb és sikeresebb szervező lehet!

 Legyünk ebben partnerek és hozzásegítjük céljaihoz!

 

Go to top